Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The key factors of selecting electronics manufacturing service suppliers - an example of company u in Taiwan

Tytuł:
The key factors of selecting electronics manufacturing service suppliers - an example of company u in Taiwan
Autorzy:
Chiu, H. -F.
Lee, T. -R.
Kao, C. -K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/407004.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
Electronics Manufacturing Service
evaluation criteria
AHP based approach
key factors
Źródło:
Management and Production Engineering Review; 2015, 6, 4; 4-14
2080-8208
2082-1344
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In a highly competitive environment with a developed network, the customers of electronics manufacturing service (EMS) manufacturers always seek a wide range of choices. EMS manufacturers can attract loyal customers and establish long-term partnerships if they understand and satisfy their customers’ needs to execute a response plan successfully with limited resources. If these conditions are met, EMS manufacturers can create high customer equity. This study investigates how the demand of downstream enterprises can be satisfied on the basis of the opinion of upstream suppliers in the electronics manufacturing industry. Domestic and foreign literature related to the dimensions and elements of supplier evaluation criteria were investigated to extract 22 elements of supplier selection by corporate customers. Five supplier evaluation dimensions were then established through interviews with the internal experts of the case company. An analytic hierarchy process-based (AHPbased) approach is used to design the questionnaire for the external corporate customers of the case company. The questionnaire is then used to investigate the supplier evaluation criteria of the customers of EMS manufacturers. Conclusions and suggestions are provided on the basis of the results to provide the case company with references that can be used to develop and maintain customer relationship and create high customer equity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies