Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

On types of responsiveness in the theory of voting

Tytuł:
On types of responsiveness in the theory of voting
Autorzy:
Holler, M. J.
Nurmi, H.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/406595.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Politechnika Wrocławska. Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Tematy:
plausible opinion aggregation
monotonicity
no-show paradox
Źródło:
Operations Research and Decisions; 2016, 26, 2; 87-106
2081-8858
2391-6060
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In mathematics, monotonicity is used to denote the nature of the connection between variables. Hence for example, a variable is said to be a monotonically increasing function of another variable if an increase in the value of the latter is always associated with an increase in the other variable. In the theory of voting and the measurement of a priori voting power one encounters, not one, but several concepts that are closely related to the mathematical notion of monotonicity. We deal with such notions focusing particularly on their role in capturing key aspects of plausible opinion aggregation. Further, we outline approaches to analyzing the relationship of opinion aggregation and voting power and thereby contribute to our understanding of major components that determine the outcome of voting.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies