Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda CSI i Metoda Importance-Performance w ocenie satysfakcji klienta na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa z branży fitness – Case Study

Tytuł:
Metoda CSI i Metoda Importance-Performance w ocenie satysfakcji klienta na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa z branży fitness – Case Study
Autorzy:
Kowalik, Kamila
Marchewka, Wojciech
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/40621648.pdf
Data publikacji:
2023-12-31
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
jakość
macierz Importance-Performance
metoda CSI
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie; 2023, 1, 52; 49-60
2083-1560
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest zastosowanie metody CSI oraz metody Importance-Performance dla wybranego przedsiębiorstwa z branży fitness. Pierwsza część opracowania zawiera charakterystykę wybranych metod badawczych: metody satysfakcji konsumenta CSI oraz macierzy Importance-Performance – założenia, przesłanki zastosowania, zalety i wady. Następnie, po przedstawieniu wybranego przedsiębiorstwa z lokalnej branży fitness, w opracowaniu zawarto wyniki badań, czyli przeprowadzonych analiz z wykorzystaniem wskazanych metod. Artykuł dopełniają wnioski i kierunek dalszych badań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies