Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The behaviour of enterprises in times of crisis

Tytuł:
The behaviour of enterprises in times of crisis
Zachowanie przedsiębiorstwa w czasach kryzysu
Autorzy:
Brzeziński, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/406198.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
kryzys
przedsiębiorstwo
gospodarka
finanse
crisis
enterprise
economy
finance
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2011, 3; 69-77
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The global financial crisis, which arose on Wall Street in mid-2008 undermined the standards applicable in the global economy. Capital inflows from banks and other financial entities to companies decreased dramatically, including those from investment funds, pension funds, etc., which was the first result of the crisis and redefined the standards previously helping the companies to achieve market goals. It is also the case with production units, banks, etc. The crisis led to significant deterioration of economic order on a global scale. As a result of the crisis, cooperation between individual enterprises was also severely hit by the crisis on both micro- and macro-scale. Traditional markets for goods and services experienced some wavering as well. It made enterprises seek new measures for achieving market goals since the collapse of demand was the main effect of the sharp downturn faced by the global economy.

Światowy kryzys finansowy, który powstał na Wall Street w połowie 2008 roku podważył standardy stosowane w gospodarce światowej. Napływ kapitału z banków i innych instytucji finansowych do spółek, w tym z funduszy inwestycyjnych, funduszy emerytalnych, itp. znacznie spadła, był to pierwszy efekt kryzysu a zdefiniowane uprzednio standardy pomogły firmom osiągać cele rynkowe. Miało to również miejsce w przypadku przedsiębiorstw produkcyjnych, banków itp. Kryzys doprowadził do znacznego pogorszenia ładu gospodarczego w skali globalnej. W wyniku kryzysu, także poważnie ucierpiała współpraca pomiędzy poszczególnymi przedsiębiorstwami w skali mikro i makro. Na tradycyjnych rynkach towarów i usług, również wystąpiły pewne wahania. Spowodowało to że przedsiębiorstwa zaczęły poszukiwania nowych środków dla osiągnięcia celów rynkowych, od kiedy zmniejszenie popytu było głównym skutkiem gwałtownego spadku z którymi boryka się gospodarka światowa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies