The purpose of this article is to evaluate and select websites in Polish book sector with regard to quality measured by their usefulness for an individual client. First, the author has presented characteristics of the sector and basic methodological assumptions of the study. Next, he has conducted evaluations by means of a simple scoring method, a scoring method with preferences and relational research using T. Saaty's AHP (Analytic Hierarchy Process) method. The findings have been analysed and the author has compared the results of the study. (JEL: L15, VL81, C88).
Celem artykułu jest ocena i wybór stron internetowych polskiego sektora książkowego w odniesieniu do jakości otrzymanej pod względem przydatności tych stron dla klienta indywidualnego. W pierwszej części autor przedstawił charakterystykę sektora oraz podstawowe założenia metodologiczne dotyczące badania. Następnie przeprowadzono ocenę za pomocą prostej metody punktowej, metody punktowej z preferencjami oraz badanie relacyjne z wykorzystaniem metody AHP Saaty'ego (Analytic Hierarchy Process). Na końcu Autor przeanalizował wyniki badań oraz porównał ich rezultaty.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00