Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of Abraham Maslow's motivation theory for setting consumers' satisfaction-non-satisfaction

Tytuł:
Use of Abraham Maslow's motivation theory for setting consumers' satisfaction-non-satisfaction
Wykorzystanie teorii motywacji Abrahama Maslowa w kształtowaniu satysfakcji bądź dyssatysfakcji klientów
Autorzy:
Dima, I. C.
Man, M.
Kot, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/405979.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
potrzeba motywacji
satysfakcja
niezadowolenie
postrzeganie jakości
realne oczekiwania
need motivation
satisfaction
dissatisfaction
perceived quality
reality expected
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2010, 2; 132-138
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Behind a consumer's decision to purchase a product/service there is always a reason or a complex of reasons, and behind rejecting a product/service there is always the consumer's conclusion that, by its competences, that respective product/service will not fulfil that respective need at the level one desires. In order to explain the internal origins of consumers' behaviour, the contemporary psychology applies to the concepts of "needs" (necessities) and "motivations". The relation between these two categories consists in the needs which become antecedent conditions for determining the occurrence of motivations.

Każda decyzja klienta dotycząca nabycia produktu lub usługi poparta jest jakimś powodem lub zespołem takich powodów. Rezygnacja z produktu/usługi wiąże się z wnioskowaniem klienta, który dzięki swoim kompetencjom wie, że dany produkt/usługa nie spełni jego indywidualnych potrzeb na wymaganym przez niego poziomie. Aby wyjaśnić pierwotne pochodzenie zachowania konsumentów, współczesna psychologia stosuje koncept potrzeby oraz motywacji. Związek pomiędzy tymi dwoma kategoriami wywodzi się od potrzeb, które są czynnikami poprzedzającymi wystąpienie motywacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies