Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Impact of entrepreneur education on entrepreneurial self-employment : a study from Thailand

Tytuł:
Impact of entrepreneur education on entrepreneurial self-employment : a study from Thailand
Wpływ edukacji przedsiębiorczej na przedsiębiorcze samozatrudnienie : przykład Tajlandii
Autorzy:
Chienwattanasook, Krisada
Jermsittiparsert, Kittisak
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/405685.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
entrepreneur education
business schools
Thailand
edukacja przedsiębiorcy
szkoły biznesu
Tajlandia
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2019, 19, 1; 106-116
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The prime objective of the current study is to investigate the impact of communication and innovation on the views of self-employment of entrepreneurial graduates of business schools in Thailand. Particularity, two direct hypotheses of two dimensions of entrepreneur education namely communication skills and innovation for their effect on views on self-employment of graduates of business schools in Thailand. In addition to that, the current study has examined the moderating role of technical knowledge in the relationship between innovation, communication skills and views on self-employment of graduates of business schools in Thailand. Study used structural equation modelling and regression approaches for the data collected from the students of top five business schools in Thailand. Findings of the study indicate that there is significant and positive impact of communication skills and innovation on views about self-employment. While significant and positive moderation of technical knowledge on the relationship between communication skills, innovation and views about self-employment.

Głównym celem artykułu jest zbadanie wpływu komunikacji i innowacji na poglądy na temat samozatrudnienia absolwentów szkół biznesu w Tajlandii. Przedstawiono dwie bezpośrednie hipotezy o dwóch wymiarach edukacji przedsiębiorcy, a mianowicie umiejętności komunikacyjne i innowacje i ich wpływ na poglądy na temat samozatrudnienia absolwentów szkół biznesu w Tajlandii. Ponadto zbadano moderującą rolę wiedzy technicznej w związku między innowacjami, umiejętnościami komunikacyjnymi i poglądami na temat samozatrudnienia absolwentów szkół biznesu w Tajlandii. W badaniu wykorzystano modelowanie równania strukturalnego i podejście regresyjne do danych zebranych od uczniów pięciu największych szkół biznesu w Tajlandii. Wyniki badania wskazują na znaczący i pozytywny wpływ umiejętności komunikacyjnych i innowacji na poglądy na temat samozatrudnienia. Znaczące i pozytywne moderowanie wiedzy technicznej na temat relacji między umiejętnościami komunikacyjnymi, innowacjami i poglądami na temat samozatrudnienia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies