Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Size and regional varieties of communal marketing in the Czech Republic

Tytuł:
Size and regional varieties of communal marketing in the Czech Republic
Wielkość i regionalne różnice marketingu komunalnego w Republice Czeskiej
Autorzy:
Suchacek, J.
Seda, P.
Friedrich, V.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/405504.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
communal marketing
communal management
Czech Republic
conceptions
practice
marketing komunalny
zarządzanie komunalne
Republika Czeska
koncepcje
praktyka
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2017, 15, 2; 262-272
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Territorial marketing became one of the most useful devices of communal managements. Naturally, communities form complex and entirely specific entities and that is why numerous peculiar features are concomitant to territorial marketing. The purpose of this article is to show the state of municipal marketing and to monitor this type of marketing within contemporary communal practice in the Czech Republic. Larger communities turned out to be more fastidious and prefer to bait primarily people with university education while their smaller peers are thankful for any new inhabitants. Larger communities also prefer foreign investors and regard journalists in the framework of relationship marketing more. Apart from size peculiarities there appeared also numerous regional specifics of communal marketing in the country, which are in consonance with genuine features of these territories.

Marketing terytorialny stał się jednym z najbardziej użytecznych narzędzi zarządów komunalnych. Naturalnie, społeczności tworzą złożone i całkowicie specyficzne podmioty, dlatego też marketingowi terytorialnemu towarzyszą liczne, szczególne cechy. Celem niniejszego artykułu jest pokazanie stanu marketingu komunalnego i zmonitorowanie tego typu marketingu we współczesnej praktyce komunalnej w Republice Czeskiej. Większe społeczności okazały się być bardziej wymagające i stanowią przynętę głównie dla osób z wykształceniem wyższym, podczas gdy w mniejszych społecznościach liczy się każdy nowy mieszkaniec. Większe społeczności preferują również zagranicznych inwestorów i uwzględniają dziennikarzy w ramach marketingu relacji. Oprócz specyfiki związanej z wielkością społeczności pojawiają się również liczne regionalne specyfikacje marketingu komunalnego w kraju, które harmonizują z rodzimymi cechami tych terytoriów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies