Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model zarządzania projektami w środowisku studenckim

Tytuł:
Model zarządzania projektami w środowisku studenckim
Project approach to studying: a student project management model
Autorzy:
Banaś, Robert
Weinert, Adam
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/40549791.pdf
Data publikacji:
2024-08-02
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Kolegium Zarządzania i Finansów
Tematy:
Project Canvas
project method
design thinking
design approach
project management
kanwa projektu
metoda projektu
myślenie projektowe
podejście projektowe
zarządzanie projektami
Źródło:
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów; 2023, 195; 131-140
1234-8872
2657-5620
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł stanowi kontynuację rozważań nad podejściem projektowym w zakresie procesu kształcenia i działalności studenckiej na uczelniach wyższych w Polsce. Podjęto w nim próbę identyfikacji i analizy rozwiązań, które stanowią wsparcie w inicjowaniu, organizowaniu i prezentowaniu wyników dyskusji na temat przedsięwzięć realizowanych w środowisku akademickim. Na podstawie przeprowadzonych badań jakościowych i wskazanych implikacji do dalszych prac w zakresie opracowania założeń innowacji odpowiadającej na zidentyfikowane luki autorzy opracowali model zawierający metody planowania i zarządzania przedsięwzięciami studenckimi, bazujący na powszechnie uznanych standardach zarządzania projektami.

The article is a continuation of considerations on the issue of the project approach in the educational process and student activities at universities in Poland. An attempt was made to identify and analyze solutions that support initiating, organizing, and presenting the results of discussions on undertaken projects in the academic environment. Based on the qualitative research conducted and the indicated implications for further work in the development of assumptions for innovation responding to the identified gaps, the authors developed a model containing methods for planning and managing student projects, based on generally recognized project management standards.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies