Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of corporate social responsibility idea in business management

Tytuł:
The use of corporate social responsibility idea in business management
Zastosowanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Autorzy:
Herbuś, A.
Ślusarczyk, B.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/404930.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
społeczna odpowiedzialność biznesu
zarządzanie
przedsiębiorstwo energetyczne
ekologia
działalność prosocjalna
corporate social responsibility
management
energy company
ecology
pro-social activity
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2012, 6; 234-240
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this article, the authors present the issues related to the conception of Corporate Social Responsibility (CSR) and its location in the strategy of the company. CSR for several years quite rapidly developing in Poland. Among the main topics of CSR are mentioned pro-social and pro-environmental action. In particular, a wide range of responsible initiatives implement energy companies which, more often treat CSR as a part of business management. This paper presents the actions taken by the company Fortum, with special emphasis of pro-social initiatives.

W artykule tym autorzy przedstawiają kwestie związane ze zjawiskiem Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) i jej umiejscowienia w strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Koncepcja CSR od kilku lat dość dynamicznie rozwija się w Polsce. Wśród głównych zagadnień których dotyczy wymienia się działania prospołeczne oraz proekologiczne. Szczególnie szeroki wachlarz odpowiedzialnych inicjatyw realizują przedsiębiorstwa energetyczne, które coraz częściej traktują CSR jako istotny element zarządzania przedsiębiorstwem. W artykule przedstawiono działania podejmowane przez przedsiębiorstwo Fortum, ze szczególnym wskazaniem inicjatyw prospołecznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies