Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

(In)formal Teacher Culture: The Ruler, the Super(wo)man, and the Ignoramus at School

Tytuł:
(In)formal Teacher Culture: The Ruler, the Super(wo)man, and the Ignoramus at School
Autorzy:
Babicka-Wirkus, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/40049080.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Tematy:
informal teacher culture
resistance
school
Źródło:
Chowanna; 2022, 1(58); 1-11
0137-706X
2353-9682
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article addresses the issue of the informal teacher culture that functions alongside the formal one in which the teacher is seen as a representative of the dominant culture. It discusses three main types of teacher resistance culture: the ruler, the super(wo)man, and the ignoramus. They show the ways in which teachers function at school that are different from the commonly accepted ones. These cultures have been distinguished on the basis of a literature analysis and author’s own research and do not constitute an exhaustive catalogue. However, being aware of them allows us to enrich pedagogical reflection on the issue of resistance in education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies