Zarządzanie marketingiem relacji w zarządzaniu projektem deweloperskim centrum handlowego Relationship marketing management in project management of shopping centre development
Celem artykułu jest eksploracja zagadnienia zarządzania marketingiem relacji w zarządzaniu
projektem deweloperskim dużego centrum handlowego. Jako metodę badawczą zastosowano
studium przypadku, w ramach którego wykorzystano metody wywiadu swobodnego
oraz obserwację uczestnicząca. Przedstawiono wykorzystanie czterech koncepcji i metod
zarządzania marketingiem relacji na poszczególnych etapach zarządzania podstawowymi
procesami projektu deweloperskiego centrum handlowego, czyli: inicjacja, planowanie,
realizacja i zakończenie. Wyniki badania wypełniają w pewnym stopniu lukę w literaturze
dotyczącą zastosowania koncepcji i metod zarządzania relacjami w projektach deweloperskich
nieruchomości handlowych. Wyniki mają zastosowanie praktyczne w odniesieniu do
systematycznego zarządzania relacjami w realizacji projektów deweloperskich, nie tylko
nieruchomości handlowych.
The goal of the paper is exploration of relational marketing management issue in development
project management of huge shopping centre. It was employed case study research
method. As a result it is shown the application of four concepts and methods of relational
marketing management in stages of processes of management of shopping centre development
project.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00