The aim of the study is to compare the level of innovation of companies introducing
innovations with consumer participation with that of other innovative providers of
health tourism services. The following hypothesis was formulated: Companies
benefiting from the participation of consumers in the process of innovation represent
a higher level of innovativeness than other innovative providers of health tourism
services.
The following methods were used: a comparative analysis, a questionnaire (CAWI and
PAPI), a standardized interview, and the ranking method. 461 providers of health
tourism services participated in the research.
The value and implications of the paper for the economic sciences contribute to the
development of innovation theory. The hypothesis has been positively verified. The
research shows a much higher level of innovation in companies cooperating with
consumers (patients) than that of other respondents.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00