Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promocja społecznego uczenia się zjawiska starości

Tytuł:
Promocja społecznego uczenia się zjawiska starości
Promotion of social learning phenomena of ageing
Autorzy:
Acewicz, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/398822.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Politechnika Białostocka. Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej
Tematy:
starość
społeczne uczenie się
promocja
reklama społeczna
ageing
social learning
promotion
social advertising
Źródło:
Ekonomia i Zarządzanie; 2014, 6, 4; 185-195
2080-9646
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Postawę ludzi młodych umieszczających starość na margines współczesnego życia można zmienić przez uczenie się społeczne i promocję pożądanych zachowań. Zrealizowane reklamy społeczne starości nie spełniają jednak koniecznych warunków precyzyjnego określania adresata, treści i właściwego zasięgu.

The attitude of young people pushes ageing to the margins of modern life. It can be changed by social learning and the promotion of desired behaviors. Accomplished social advertising on old age, however, does not fulfill the necessary conditions for the precise determination of the recipient, content and appropriate range.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies