Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Porównanie przydatności wybranych modeli regresji w badaniach pedagogicznych

Tytuł:
Porównanie przydatności wybranych modeli regresji w badaniach pedagogicznych
Comparing of selected regression models to use in pedagogies research
Autorzy:
Charlak, M.
Jakubowski, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/395374.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich
Tematy:
model regresji
badania pedagogiczne
Źródło:
Postępy Nauki i Techniki; 2009, 3; 59-66
2080-4075
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W publikacji przedstawiono genezę zbioru rozmytego oraz możliwości wykorzystania systemów rozmytych w praktyce. Szczególną uwagę zwrócono na modele rozmyte procesów nauczania i uczenia się. Wykorzystując wybrane modele oraz wspomaganie komputerowe uzyskuje się istotne poszerzenie podstawowych funkcji poznania naukowego z uwzględnieniem czynników dotychczas nie rozpatrywanych. Uwzględnienie tych dodatkowych danych pozwala znacznie usprawnić pracę pedagogiczną nauczyciela jako twórcy i badacza zjawisk.

Genesis of fuzzy set and possibilities of use fuzzy systems in practice were presented in the paper. There were special attention taken to fuzzy models of teaching processes. Using the computer aided modeling a widening of fundamental function of perceptive study are obtained. New factors there were taken under consideration that were allowed to rationalize teachers work as phenomenon creator and investigator

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies