Automotive industry has been undergoing significant alteration. Innovative technologies change vehicles toward fully autonomous ones, but also change mobility choices of consumers, offering on-demand rides and shared mobility services. Consumers have the power to determine automotive companies’ business models and strategies. The main interest of car manufacturers and mobility service providers is nowadays put on young consumers from generation Y, proficient with latest technology, digital media and electronic gadgets. Their preferences and mobility choices have been described in the paper on the basis of consumer survey conducted on 22 000 Millennials from 17 countries by Deloitte in 2016 and 2017.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00