The paper deals with assumptions for an open transmission in railway control applications ensuring the SIL4 safety integrity level. Using the public transmission standards, especially the wireless transmission (including radio access to Internet) requires the appropriate protection to ensure the data integrity (protection against fault and lost of transmission) and encoding (protection against unauthorized access). The estimated this way the THR values, even for single transmission channel does not differ for fault level of computer hardware in redundant structures. The theoretical results are compared with experimental tests of polish railway automation systems.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00