Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Omnikanałowość – czy rynek zweryfikuje koncepcję teoretyczną?

Tytuł:
Omnikanałowość – czy rynek zweryfikuje koncepcję teoretyczną?
Omnichanneling – will the market verify the theoretical concept?
Autorzy:
Lipowski, M.
Bondos, I.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/393094.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
omnikanałowość
wielokanałowość
dystrybucja usług
zachowania konsumenta
omnichaneling
multichanneling
service distribution
consumer behavior
Źródło:
Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy; 2016, 1; 71-82
1899-6116
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł dotyczy omnikanałowości – najwyższego obecnie zdefiniowanego etapu strategii dystrybucji. Celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie o możliwość zrealizowania w praktyce założeń takiej strategii dystrybucji. Koncentrując się na rynku usług, autorzy wskazali istotę omnikanałowości, zwrócili również uwagę na problem ograniczania konsumentom dostępu do kanałów w zależności od etapu procesu zakupowego oraz wynikające z tego zmiany w zachowaniu klientów. W ostatniej części artykułu wskazano przejawy rozbieżności pomiędzy teoretycznymi podstawami koncepcji omnikanałowościa praktyką rynkową.

The article concerns omnichanneling – the highest stage of distribution strategy, defined so far. This article attempts to answer the question about ability to realize in practice the assumptions of such a strategy. Focusing on the services market, the authors pointed out the essence of omnichanneling, they also drew attention to the problem of limiting consumer access to channels, depending on the stage of the purchasing process and the resulting changes in customer behavior. In the last part of the article symptoms of divergence between the theoretical foundations of the concept of omnichanneling and market practice were shown.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies