Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Raportowanie 8D w obsłudze reklamacji na przykładzie wyrobów hutniczych

Tytuł:
Raportowanie 8D w obsłudze reklamacji na przykładzie wyrobów hutniczych
Report 8D in complaint handling – an example: steel product
Autorzy:
Gajdzik, B.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/392990.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
wyroby hutnicze
reklamacje
raportowanie 8D
steel product
complaint
8D reporting
Źródło:
Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy; 2016, 2; 47-63
1899-6116
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Raport 8D jest podstawowym narzędziem zgłaszania problemu jakościowego w systemach zarządzania jakością. W publikacji przedstawiono sposób raportowania 8D w obsłudze reklamacji. Przyjmując strukturę raportowania, przygotowano przykład analizy reklamacji ilościowej wyrobów hutniczych.

The publication presents the structure of 8D report. The report is used in quality management system and in complaint process. According to the structure of the report in the publication the problem of quantity complaint – an example: steel product - was presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies