Raport 8D jest podstawowym narzędziem zgłaszania problemu jakościowego w systemach zarządzania jakością. W publikacji przedstawiono sposób raportowania 8D w obsłudze reklamacji. Przyjmując strukturę raportowania, przygotowano przykład analizy reklamacji ilościowej wyrobów hutniczych.
The publication presents the structure of 8D report. The report is used in quality management system and in complaint process. According to the structure of the report in the publication the problem of quantity complaint – an example: steel product - was presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00