Corporate social responsibility (CSR) is becoming increasingly often an essential element of a strategy of modern enterprises. CSR activities include a wide range of relationships with stakeholders, that is entities who are associated with the activity of an organization or are under its influence. The natural environment is one of most important stakeholders. The CSR strategy implements the postulate of the pursuit of sustainable development, that is, the development where the economic issues are treated equally to social and environmental issues. Over the years there were taken many initiatives which were aimed at the promotion of this idea. The article discusses the selected initiatives, paying a particular attention to the elements concerning the natural environment.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00