Działania Public relations w zakresie kreowania wizerunku banku na przykładzie banków w Rzeszowie Activities of Public Relations in the Scope of Creating a Bank Image on Example
In the article there was presented a problem of public relations and its role in creating an image by banks. On the ground of carried out empirical research it was indicated that public relations activities performed by the Rzeszów banks are important both for the managing personnel of the banks and their customers. The research was carried out in spring 2004. The research showed that activities of public relations are carried out by a deciding majority of the Rzeszów banks, however, only about half of the inquired persons indicates a very great significance of public relations activities for their banks.
The most important and most often used task area of public relations used by the Rzeszów banks is cooperation with media. For individual customers of the Rzeszów banks public relations activities are not the most essential element influencing their opinion on a bank.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00