A distance education system is designed based on fuzzy
inference, where visualized atmosphere information is
shared by all learners in a virtual classroom. It provides
high aspirations, low isolated feeling, low stress, and
high affinity to learners, and offers learner’s psychological information, individual difference information, and
hints of system improvement to the system manager.
The effect of visualized atmosphere information in the
learner’s psychological states is confirmed by T score of
POMS test for 15 graduate students using CAI contents,
and comparison experiment with traditional distance
education. The proposal of atmosphere information
presentation of virtual classroom provides a first step
in establishing Education Academy beyond Space Time
(EAST).
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00