Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Value dimension of students’ involvement in the system of higher education

Tytuł:
Value dimension of students’ involvement in the system of higher education
Wartościowy wymiar zaangażowania studentów w system szkolnictwa wyższego
Autorzy:
Rodchenko, Wladimir
Zaslavska, Mariia
Naidina, Eugenia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/38075453.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach
Tematy:
higher education
value
involvement in the system of higher education
applicants for higher education
szkolnictwo wyższe
zaangażowanie w system szkolnictwa wyższego
kandydaci na studia wyższe
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach; 2020, 12; 141-150
2082-7016
2450-5552
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is devoted to determining the value dimension of students’ involvement in the system of higher education. The paper calculates and analyzes the education indicators of the population of Ukraine and OECD countries which include personal and social values. The regions of Ukraine are grouped according to the specific weight of students in the population of different regions; leaders and outsiders among them are identified in terms of the involvement in higher education. It is proposed to use the rate of continuing education at the next level to assess changes in the flow of students in a gradual movement in the system of higher education.

Artykuł poświęcony jest określeniu wymiaru wartościowego zaangażowania studentów w system szkolnictwa wyższego. W artykule obliczono i przeanalizowano wskaźniki wykształcenia ludności Ukrainy i krajów OECD, uwzględniające wartości osobiste i społeczne. Regiony Ukrainy są pogrupowane według wagi studentów w populacji różnych regionów; liderów i outsiderów wśród nich identyfikuje się pod względem zaangażowania w szkolnictwo wyższe. Proponuje się wykorzystanie wskaźnika kontynuacji nauki na kolejnym poziomie do oceny zmian przepływu studentów w stopniowym poruszaniu się w systemie szkolnictwa wyższego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies