W niniejszej pracy przedstawiono rozwiązanie, które może mieć szerokie zastosowanie
w dydaktyce. AR (ang. Augmented Reality), czyli Rzeczywistość Rozszerzona oraz
VR (ang. Virtual Reality), czyli Rzeczywistość Wirtualna, to dwie coraz szybciej rozwijające
się technologie, które coraz częściej wdrażane są do naszego życia codziennego.
Oprócz aplikacji rozrywkowych czy gier, można dzięki nim w ciekawy, interaktywny
oraz innowacyjny sposób przedstawić zagadnienia, które w inny sposób często były
niemożliwe do pokazania.
This article describes an example of the laboratory using augmented reality and virtual
reality. It shows the advantages and possibilities arising from the use of these technologies
in the classroom teaching. It has also been described in each of these technologies
and tools necessary for its implementation.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00