Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania symulacyjne napędu z przełączalnym silnikiem reluktancyjnym ze zmodyfikowanym układem zasilania C-dump

Tytuł:
Badania symulacyjne napędu z przełączalnym silnikiem reluktancyjnym ze zmodyfikowanym układem zasilania C-dump
Symulation studies of switched reluctance drive based on modified C-dump supply system
Autorzy:
Wróbel, K.
Tomczewski, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/377381.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Politechnika Poznańska. Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Tematy:
przełączalny silnik reluktancyjny
SRM
napęd elektryczny
C-dump
Źródło:
Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering; 2014, 77; 171-176
1897-0737
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono nowy układ typu C-dump przeznaczony do zasilania przełączalnych silników reluktancyjnych, będący modyfikacją układu przedstawionego w [1]. Omówiono budowę i zasadę jego działania. W układzie tym zastosowano niezależne sekcje zasilające dla każdego pasma silnika. Omówiono różnice w budowie i działaniu obu układów oraz ich wpływ na uzyskiwaną sprawność napędu. Przedstawiono przykładowe wyniki obliczeń symulacyjnych przebiegów prądów i momentu elektromagnetycznego. Zastosowanie nowego układu spowodowało wzrost sprawności napędu.

In the article a new type of the C-dump converter type was presented, it was intended to supply switched reluctance drives, which is a modification of the configuration introduced in [1]. A structure and a principle of its working were discussed. In this construction independent supplying sections for each motor phase were used. Differences in construction and working both of the configurations and their influence on efficiency of the drive were discussed. Model results of simulation calculations of electromagnetic torque and phase current waveforms were presented. Applying the new system caused the increase in the efficiency of the drive.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies