Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Coefficient of restitution and plastic strain for impact of elements welded with micro-jet cooling

Tytuł:
Coefficient of restitution and plastic strain for impact of elements welded with micro-jet cooling
Współczynnik restytucji i odkształcenie plastyczne przy uderzeniu elementów spawanych z chłodzeniem mikrojetowym
Autorzy:
Hadryś, D.
Piwnik, J.
Węgrzyn, T.
Łazarz, B.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/375450.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
restitution coefficient
micro-jet welding
car body parts
współczynnik restytucji
spawanie z chłodzeniem mikrojetowym
części samochodowe
Źródło:
Transport Problems; 2014, 9, 2; 61-68
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main purpose of investigations is the qualification how post-accident repair of model car body parts influence on the value of coefficient of restitution. Evaluation of impact energy absorption by model car body parts repaired with MIG welding (with and without micro-jet cooling) was carried out. The results of investigations present that the value of coefficient of restitution changes with speed of impact. Coefficient of restitution is bigger for elements welded with micro-jet cooling than for element welded with ordinary method. This could have influence on passive safety of vehicle.

Głównym celem badań jest określenie wpływu metody spawania (MIG chłodzeniem mikrojetowym i bez chłodzenia) naprawianych części nadwozia pojazdu na wartości współczynnika restytucji i ich odkształcenie plastyczne. Wyniki z badań przedstawiają wartość współczynnika restytucji w funkcji energii uderzenia. Współczynnik restytucji jest większy dla elementów spawanych z chłodzeniem mikrojetowym niż dla elementów spawanych zwykłą metodą. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo bierne pojazdu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies