Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

On a fair manifold fare rating on a long traffic line

Tytuł:
On a fair manifold fare rating on a long traffic line
Autorzy:
Palúch, S.
Majer, T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/375264.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
traffic line
minimization
directed graph
shortest path
strumień pojazdów
minimalizacja
grafy skierowane
najkrótsza ścieżka
Źródło:
Transport Problems; 2017, 12, 2; 5-11
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper studies the possibilities to design a fair manifold tariff on a long traffic line. If a single tariff is used on a long bus or railway line, passengers travelling long distances are favoured at the expense of those travelling short distances. The fairest approach to tariff is setting an individual tariff for every origin–destination relation of line stops that expresses real travel costs. However, sometimes the individual tariff is too complicated and is therefore replaced by double-, triple- or manifold tariff. This paper shows how to design a manifold tariff in order to minimize unfairness to passengers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies