Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of expected ATM processes changes in Central Europe

Tytuł:
Analysis of expected ATM processes changes in Central Europe
Analiza spodziewanych zmian w zarządzaniu ruchem powietrznym w Centralnej Europie
Autorzy:
Mihetec, T.
Steiner, S.
Jakšić, Z.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/375170.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
samolot
zarządzanie ruchem powietrznym
aircraft
air traffic management
Źródło:
Transport Problems; 2012, 7, 2; 61-72
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper evaluates feasibility of the new Air Traffic Management (ATM) organisation in Functional Airspace Block Central Europe (FAB CE) and specifies the implementation scenarios that are proposed by Central European Air Traffic Services Coordination Group (CEATS CG). The paper elaborates elements of required Functional Airspace Block Central Europe implementation and identifies and assesses the implementation blockers. Provision of air navigation services in European Civil Aviation Conference (ECAC) area is diversely regulated and highly fragmented.

Niniejsza praca ocenia możliwość realizowania nowego systemu ATM zarządzania ruchem powietrznym organizowanego w ramach Functional Airspace Block Central Europe (FAB CE) (Funkcjonalny Blok Przestrzeni Powietrznej Europy Centralnej) i określa wprowadzenie scenariuszy, które zostały zaproponowane przez Central European Air Traffic Services Coordination Group (CEATS CG) (grupę koordynacyjną obsługi ruchu lotniczego centralnej Europy). Niniejsza praca prezentuje elementy wymagane do wprowadzenia Funkcjonalnego Bloku Przestrzeni Powietrznej Europy Centralnej oraz identyfikuje i ocenia elementy blokujące jego wprowadzenie. Zapewnienie usług nawigacji powietrznej w obszarze Europejskiej Konferencji Lotnictwa Cywilnego (ECAC) jest różnorodnie regulowane i wysoce fragmentaryczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies