Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of factors affecting fractures of rails welded by alumino-thermic welding

Tytuł:
Analysis of factors affecting fractures of rails welded by alumino-thermic welding
Autorzy:
Sergejevs, D.
Mikhaylovs, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/375035.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
kolej łotewska
spawanie
Latvian railway
welding
Źródło:
Transport Problems; 2008, 3, 4; 33-37
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
On Latvian Railway the use of the alumino-thermic welding is widespread using the Elektro-Thermit Company technology. Today it is a basic method for rail joints on railway switches. The analysis of the metal structure in the thermic welding and in the thermic welded zone of rails showed that the weld metal had inclusions small pores and nonmetallics. Pores and nonmetallics are not reduce hardness but it is concentrators of stresses and sources of cracks development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies