Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Outsourcing strategy selection for transportation services based on the Make-or-Buy decision

Tytuł:
Outsourcing strategy selection for transportation services based on the Make-or-Buy decision
Wybór strategii outsourcingowej na usługi transportowe na podstawie decyzji typu Make-or-Buy
Autorzy:
Cieśla, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/374944.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
outsourcing
make or buy decision
logistics strategy
outsourcing strategy
transportation service
decyzja typu make-or-buy
strategia logistyczna
strategia outsourcingowa
usługa transportowa
Źródło:
Transport Problems; 2015, 10, 2; 91-98
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is related to the practical approach to logistics strategies in enterprises and advanced practical applications. This article presents an analysis and solution to a specific problem, which is the subject of transport in the enterprise. It presents an analysis based on Make-or-Buy decision involving the selection of best internal or external transport service. It will be used for an exemplary production company. This case study presents the basis for the construction of logistics strategy of the company as a competitive advantage in the market.

Niniejszy artykuł jest związany z praktycznym podejściem do strategii logistycznych w przedsiębiorstwach i zaawansowanych zastosowań praktycznych. Przedstawiono tu analizę i rozwiązanie konkretnego problemu decyzyjnego, jakim są usługi transportu w przedsiębiorstwie. Przeprowadzono analizę na podstawie decyzji Make-or-Buy pozwalającej na wybór najlepszych usług transportu wewnętrznego lub zewnętrznego. Przykład taki omówiono dla przykładowego przedsiębiorstwa produkcyj-nego. Opracowanie takiej analizy stanowi podstawę do budowy strategii logistycznej firmy niezbędnej dla zwiększenia jej przewagi konkurencyjnej na rynku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies