Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Junction turning ratios route planner module for Transims

Tytuł:
Junction turning ratios route planner module for Transims
Moduł planowania maszrut dla systemu Transims na podstawie rozkładów natężeń ruchu na skrzyżowaniach
Autorzy:
Maciejewski, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/374875.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
potok pojazdów
modelowanie
symulacja
Transims
SUMO
traffic flow
modelling
simulation
TRANSIMS
Źródło:
Transport Problems; 2011, 6, 2; 13-20
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents Junction Turning Ratios Route Planner (JTRRouter) for TRANSIMS that enables to generate fast route plans for vehicles on the basis of traffic measurements conducted at intersections. First, TRANSIMS system was introduced. Afterwards a general design, functionality, and requirements of JTRRouter were described. The authors presented a sketch of the route planning algorithm and discussed its computational complexity. In order to illustrate the most essential capabilities of the module, the authors presented an example of route planning for a fragment of a real urban network.

W artykule przedstawiono moduł planowania marszrut (JTRRouter) dla systemu TRANSIMS na podstawie rozkładów natężeń ruchu na skrzyżowaniach. Moduł ten pozwala na szybką generację planów marszrut przy wykorzystaniu wyników pomiarów. W pierwszej kolejności przedstawiono system TRANSIMS, a w dalszej części opisano ogólny projekt, funkcjonalność oraz wymagania modułu JTRRouter. Następnie autorzy zaprezentowali szkic algorytmu planowania marszrut i omówili jego złożoność obliczeniową. W celu zilustrowania najistotniejszych możliwości aplikacji autorzy przedstawili przykład planowania marszrut dla fragmentu rzeczywistej miejskiej sieci drogowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies