Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Concept of the dealer-service network management on the system approach basis

Tytuł:
Concept of the dealer-service network management on the system approach basis
Autorzy:
Makarova, I.
Khabibullin, R.
Buyvol, P.
Belyaev, E
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/374151.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
serwis samochodowy
informacyjny system logistyczny
obsługa sieci
automobile service
logistics information system
service network
Źródło:
Transport Problems; 2011, 6, 4; 135-140
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In article the method of improvement of automobile service quality within the limits of a dealer-service network limits, by building of information-logistical system and feedback mechanism adjustment is considered. As operating influence application of the discounts` system calculated on the basis of forward orderings on spare parts arriving from the service centers is offered.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies