Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyczne gry decyzyjne w środowisku .rzeczywistości wzbogaconej. na przykładzie systemu 'ARES'. Metodologia badań

Tytuł:
Dydaktyczne gry decyzyjne w środowisku .rzeczywistości wzbogaconej. na przykładzie systemu 'ARES'. Metodologia badań
Teaching decision games in the augmented reality environment based on 'ARES'. The methodology of research
Autorzy:
Mazur, R.
Szewczyk, J.
Smolarkiewicz, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/373587.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego
Tematy:
badania efektywności nauczania
gra decyzyjna
multimedialny system wspomagania decyzji
nowoczesne narzędzia wspomagające proces kształcenia
rzeczywistość wzbogacona
augmented reality
decision game
modern educational aids
multimedia decision support system
teaching effectiveness research
Źródło:
Bezpieczeństwo i Technika Pożarnicza; 2012, 1; 57-65
1895-8443
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł opisuje budowę i zastosowanie środowiska "rzeczywistości wzbogaconej" na przykładzie systemu "ARES" (ang. Augmented Reality Emergency Simulator). Pierwsza część opracowania charakteryzuje w sposób ogólny stanowisko badawcze do analizy procesu podejmowania decyzji oraz przedstawia przykładowy przebieg gry reprezentującej obszar poważnych gier decyzyjnych. Druga część opisuje metodologię badań porównujących efektywność systemu "ARES", w odniesieniu do tradycyjnych metod kształcenia. W tym celu przedstawiono pozostałe narzędzia dydaktyczne - PANORAMĘ 360[stopni] oraz Prezentację Multimedialną - wykorzystywane w procesie szkolenia strażaków na poziomie interwencyjnym.

The article shows the architecture of "ARES" (Augmented Reality Emergency Simulator) as an example of augmented reality environment application. The first part of compilation describes experimental capacity for decision making analysis as a whole and shows an example of a game representing serious game field. The second part describes effectiveness research methodology between "ARES" and other traditional teaching aids. PANORAMA 360[degrees] and Multimedia Presentation acting as a serious decision game in research. They have been used in firefighters training process on a primary level for many years and their suitable forms for research are described in paper too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies