Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promotion of sustainable consumption of food by vitrual communities

Tytuł:
Promotion of sustainable consumption of food by vitrual communities
Promocja idei zrównoważonej konsumpcji produktów spożywczych przez społeczności internetowe
Autorzy:
Lazorko, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/37325.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Tematy:
promotion
sustainable consumption
food consumption
consumption
food
vitrual community
Internet
collaborative economy
Źródło:
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia; 2015, 14, 2
1644-0757
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays consumers tend to exchange information and collaborate to satisfy their needs in more and more effective ways. In consequence products are prepared and offered basing on customers’ involvement and replacing traditional B2C paradigm. The growing popularity of that approach is possible mainly because of technological changes as well as changes within societies – their evolution towards post modernity. The paper presents different types of virtual communities created in Internet by businesses, NGOs or individual users to promote the idea of sustainable consumption of food.

Konsumenci coraz częściej wymieniają się informacjami i współpracują ze sobą po to, by w sposób bardziej efektywny zaspokajać swoje potrzeby. Następuje odejście od paradygmatu działalności B2C na rzecz rynku, na którym produkty są tworzone i oferowane z wykorzystaniem aktywności konsumentów. Celem artykułu jest prezentacja przykładów społeczności tworzonych w Internecie, zarówno z inspiracji organizacji, jak i indywidualnych nabywców, po to, aby promować idee składające się na koncepcję zrównoważonej konsumpcji w sektorze produktów spożywczych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies