Promotion of sustainable consumption of food by vitrual communities Promocja idei zrównoważonej konsumpcji produktów spożywczych przez społeczności internetowe
Nowadays consumers tend to exchange information and collaborate to satisfy
their needs in more and more effective ways. In consequence products are prepared and
offered basing on customers’ involvement and replacing traditional B2C paradigm. The
growing popularity of that approach is possible mainly because of technological changes
as well as changes within societies – their evolution towards post modernity. The paper
presents different types of virtual communities created in Internet by businesses, NGOs or
individual users to promote the idea of sustainable consumption of food.
Konsumenci coraz częściej wymieniają się informacjami i współpracują ze
sobą po to, by w sposób bardziej efektywny zaspokajać swoje potrzeby. Następuje odejście
od paradygmatu działalności B2C na rzecz rynku, na którym produkty są tworzone
i oferowane z wykorzystaniem aktywności konsumentów. Celem artykułu jest prezentacja
przykładów społeczności tworzonych w Internecie, zarówno z inspiracji organizacji, jak
i indywidualnych nabywców, po to, aby promować idee składające się na koncepcję zrównoważonej
konsumpcji w sektorze produktów spożywczych.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00