Prezentowana publikacja koncentruje się na jakości i cenie produktów na przykładzie polskiej marki artykułów sportowych - HiMountain. W pracy przedstawiono czynniki oddziałujące na satysfakcję klienta kupującego artykuły sportowe. Następnie dokonano analizy pomiędzy jakości ą i ceną produktów w celu określenia, o ile więcej klient jest skłonny zapłacić za produkt wyższej jakości. W dalszej części pracy porównano marki artykułów sportowych z punktu widzenia ich jakości postrzeganej przez klienta.
The presented paper concentrates on quality and price of product analysis on example of Polish outdoor brand - HiMountain. We investigate factors affecting customer satisfaction of outdoor products. Then we analyse relations between quality and prices of outdoor products to determine how much more customer would like to pay for better quality product. Finally there is a comparison between outdoor brands from quality of product point of view.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00