Methodology of simultaneous utilizationof case study and immersion durning teaching of managerial disciplines Metodologia jednoczesnego wykorzystania studium przypadku i immersji w nauczaniu zarządzania
The study examines the effects of simultaneous utilization of immersion and case studies on the outcome of practical preparation of future professional raising their value for the labor market. The results are indicating that immersion is capable of amplifying the outcome of case studies by raising the level of focusing during the in-class work and independence of decision-making.
Artykuł omawia wpływ równoległego wykorzystania immersji i studiów przypadku na praktyczne przygotowanie przyszłego pracownika podnosząc jego wartość na rynku pracy. Wyniki wskazują, że immersja może zwielokrotnić wyniki studiów przypadku poprzez podniesienie poziomu koncentracji w czasie pracy na zajęciach i wzmocnić niezależność w podejmowania decyzji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00