Multi-criteria assessment system for architectural design in practice and teaching Wielokryterialny system oceny projektów architektonicznych w praktyce i w dydaktyce
The paper summarizes the research on the problem of evaluation of architectural design.
It approaches the assessment seeing it as a system, applied continuously in design process.
The work aims at defining taxonomy of different applications of multi-criteria evaluation,
both in professional and didactic practice. Various types of assessment are compared,
and their features focus on distinctions and similarities.
W opracowaniu przedstawiono badania nad problemem oceny projektów architektonicznych.
Przybliża ono ocenę widzianą jako system ewaluacyjny, aplikowany ciągle w procesie
projektowym. Praca ma na celu zdefiniowanie systematyki różnych wdrożeń systemów
wielokryterialnych, zarówno w profesjonalnej jak dydaktycznej praktyce. Odmienne
typy oceny są porównane, przybliża się ich cechy wspólne i odrębne.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00