The article analyzes the impact of socio-economic factor on development of the
architecture of non-formal education institutions. The influence of this factor is considered
from a sociological, pedagogical, economic viewpoint. The main components are sociodemographic,
socio-professional and socio-territorial problems, which are closely related
to the economic component. The main social and pedagogical problem is the
socialization of the individual; economic problems are changes in the labour market and
the growing role of human capital. The influence of these factors on formation of the
architecture of non-formal education institutions is defined. The results of experimental
design are presented on the basis of the Department of the Architectural Theory of
KNUCA, that demonstrate certain trends in the development of architecture of such
educational institutions.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00