Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Narzędzia komunikacji wizualnej na rynku budowlanym

Tytuł:
Narzędzia komunikacji wizualnej na rynku budowlanym
Autorzy:
Białęcki, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/365771.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
Tematy:
budownictwo
drogownictwo
komunikacja wizualna
rynek budowlany
building
building market
road construction
Źródło:
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne; 2010, 3; 62-63
1734-6681
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Komunikację wizualną można zdefiniować jako porozumiewanie się przez obraz, m.in. rysunek, fotografię, film, wizualizację 3D czy animację. Prawdopodobnie jest najważniejszą formą komunikacji wśród nowoczesnych środków przekazu. W wielu przypadkach znajomość jej zasad i narzędzi gwarantuje dotarcie do wytypowanej grupy odbiorców z właściwą informacją.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies