Tytuł pozycji:
Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński, Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2023, 196 s.
- Tytuł:
-
Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński, Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2023, 196 s.
- Autorzy:
-
Nowak, Maciej J.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/36483628.pdf
- Data publikacji:
-
2024
- Wydawca:
-
Uniwersytet Warszawski. Instytut Ameryk i Europy. Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych (EUROREG)
- Źródło:
-
Studia Regionalne i Lokalne; 2024, 95, 1; 117-118
1509-4995
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie