Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Żelbetowe wbijane pale prefabrykowane w fundamentach najdłuższego obiektu mostowego w Polsce

Tytuł:
Żelbetowe wbijane pale prefabrykowane w fundamentach najdłuższego obiektu mostowego w Polsce
Autorzy:
Cichy, L.
Narel, K.
Tomaka, W.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/364666.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne
Tematy:
estakada
fundamenty
geotechnika
palowanie
basement
geotechnics
pier
piling technology
Źródło:
Nowoczesne Budownictwo Inżynieryjne; 2011, 1; 40-44
1734-6681
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Posadowienie i realizację robót palowych na budowie najdłuższego obiektu mostowego w Polsce - estakady WE-1 w ciągu Południowej Obwodnicy Gdańska - wykonywano w warunkach gruntowych o odmiennych parametrach niż przyjęto w projekcie posadowienia. Weryfikacja założeń projektowych okazała się słuszna i konieczna. Estakada o długości całkowitej 2778,1 m składa się z dwóch równoległych konstrukcji, opartych na 69 podporach i 136 fundamentach. Fundamenty podpór zaprojektowano i wykonano w technologii żelbetowych pali prefabrykowanych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies