Artykuł stanowi próbę analizy recepcji elementów ładu aksjonormatywnego przez dzieci. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych i ich odpowiedzi na pytania: czego nie wolno? oraz: czego nie wolno w czasie pandemii, próbujemy zastanowić się nad trwałością i zmiennością ładu aksjonormatywnego w czasie pandemii w oczach samych dzieci. Skupiamy się na analizie jednego aktu mowy, czyli zakazu, ponieważ zawiera on werbalizowane expressis verbis antywartości, a jednocześnie presuponowane wartości oraz oczekiwania społeczne wobec dziecka.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00