Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przedsiębiorczość – zaniedbany obszar edukacji. Pytanie o szanse praktykowania przedsiębiorczości

Tytuł:
Przedsiębiorczość – zaniedbany obszar edukacji. Pytanie o szanse praktykowania przedsiębiorczości
Autorzy:
Grabarek, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/36416888.pdf
Data publikacji:
2022-12-20
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Tematy:
Przedsiębiorczość
innowacje
edukacja przedsiębiorczości
uczniowskie firmy
Źródło:
Studia z Teorii Wychowania; 2022, XIII(4 (41)); 389-408
2083-0998
2719-4078
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Kluczową kategorią artykułu uczyniono przedsiębiorczość, która wraz z innowacyjnością decyduje zwiększeniu elastyczności gospodarek - reagowania na dynamikę i zmienność otoczenia oraz optymalnego wykorzystania istniejących zasobów. Celem artykułu jest analiza możliwości rozwoju przedsiębiorczości w szkole na bazie wykorzystania społecznej teorii poznawczej Alberta Bandury. Punktem wyjścia są analizy definicyjne i związki przedsiębiorczości z innowacyjnością, następnie wskazano na walory uczenia się i rozwoju przedsiębiorczości w warunkach szkół publicznych ze zwróceniem uwagi na międzynarodowe doświadczenia. Punktem centralnym uczyniono tu możliwości rozwoju przedsiębiorczości uczniów przez jej praktykowanie w uczniowskich firmach dokonując ich oceny.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies