Nietrudno zauważyć, że w ciągu ostatnich dekad firmy motoryzacyjne szczególnie koncentrują się na dwóch kluczowych zagadnieniach. Zacznijmy od końca. Drugim zagadnieniem jest wszechobecna ekologia. Pierwszym – bezpieczeństwo. Jest ono szczególnie niewdzięczne dla producenta samochodu, gdyż aby udowodnić klientowi, że bezpieczeństwo jest ważne i wymaga inwestycji, musi on wykazać, że jazda samochodem jest niebezpieczna… Jak wobec tego przekonać potencjalnego nabywcę, że auta nie trzeba się jednak obawiać? Firmą, która potrafi połączyć radość z prowadzenia samochodu z dbałością o bezpieczeństwo, jest Subaru.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00