Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pro-ecological product image and process approach in Integrated Management System

Tytuł:
Pro-ecological product image and process approach in Integrated Management System
Proekologiczny wizerunek produktu a podejście procesowe w Zintegrowanym Systemie Zarządzania
Autorzy:
Zarębska, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/360729.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Akademia Morska w Szczecinie. Wydawnictwo AMSz
Tematy:
ISO 9000
ISO 14000
OHSAS 18001
ocena cyklu życia (LCA)
produkt ekologiczny
ISO series 9000
ISO series 14000
life cycle assessment (LCA)
ecological product
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Szczecinie; 2011, 27 (99) z. 2; 111-118
1733-8670
2392-0378
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents a few selected car brands, which possess implemented management systems. They consistently build its pro-ecological image by using the Integrated Management System (IMS) and the data connected to the environmental impact of products (inter alia obtained by using LCA). Furthermore, an analysis of web sites selected companies was made for the dissemination of evaluation results, their impact on the environmentally friendly image of corporation and volume of cars sale in Poland.

W artykule zaprezentowano kilka wybranych firm samochodowych, posiadających wdrożone systemy zarządzania, które konsekwentnie w budowaniu swojego proekologicznego wizerunku wykorzystują Zintegrowany System Zarządzania (ZSZ) oraz dane dotyczące oddziaływania produktów na środowisko (uzyskane między innymi za pomocą LCA). Ponadto dokonano analizy stron internetowych wybranych firm pod kątem upowszechniania wyników oceny, ich wpływu na proekologiczny wizerunek przedsiębiorstwa i wielkość sprzedaży samochodów w Polsce.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies