Artykuł jest kontynuacją rozważań na temat miar określających przepustowość toru wodnego. Dotyczy racjonalnego doboru poziomu przepustowości dla akceptowalnych uwarunkowań eksploatacyjnych. Podstawy teoretyczne poparto egzemplifikacją w zakresie realnych wartości wielkości identyfikujących proces ruchu jednostek pływających. Wykazano użyteczność metody symulacyjnej do wyznaczania charakterystyk systemu IRM w zakresie eksploatacyjnego doboru poziomu przepustowości. Wyciągnięto istotne wnioski praktyczne.
This article is a continuation of considerations on the measures determining fairway traffic capacity. It refers to rational choice of traffic capacity for acceptable operational conditions. The theoretical foundation has been supported with examples of real values of quantities identifying the process of vessel traffic. It has been shown that the method is useful in determining measures of choice capacity characteristics of a marine traffic engineering system. Important practical conclusions have been drawn.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00