In the following article the methods for establishing parametres of safe manoeuvring area are presented. The methods are constructed on the basis of deterministic and probabilistic models of ships' manoeuvring in restricted areas. The reliance level has been established for these methods in which deterministic and probabilistic model of under keel clearance has been used.
W artykule przedstawiono metody określenia parametrów bezpiecznego akwenu manewrowego. Metody te są zbudowane w oparciu o modele deterministyczne i probabilistyczne ruchu statków na akwenach ograniczonych. Określono poziomy ufności metod, w których zastosowano deterministyczny i probabilistyczny model rezerwy wody pod stępką.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00