Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Managing of receivables in the case of reserves in mine winding capacity

Tytuł:
Managing of receivables in the case of reserves in mine winding capacity
Zarządzanie należnościami w przypadku rezerwy zdolności wydobywczej kopalni
Autorzy:
Czopek, K.
Trzaskuś-Żak, B.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/348690.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. Wydawnictwo AGH
Tematy:
receivables management
receivables
zarządzanie należnościami
należności
Źródło:
AGH Journal of Mining and Geoengineering; 2013, 37, 1; 27-33
1732-6702
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents two methods for the managing of receivables in the case of incomplete mine winding capacity. The first method is to apply one of various discount variants, specifically, to propose a discount to trade contractors in exchange for increased product purchases. In the second method, there is proposed an extended payment period for recipients in the form an extension of the trade credit system, with the same product sales price, but with a requirement of increased purchases by recipients is proposed. Both methods require free production capacity and the acceptance of the proposed solutions by recipients.

W artykule przedstawiono dwa sposoby zarządzania należnościami w przypadku niewykorzystanej w pełni zdolności wydobywczej kopalni. Pierwszym sposobem jest zastosowanie jednego z możliwych wariantów rabatu, a konkretnie zaproponowanie skonta kontrahentom handlowym, w zamian za zwiększone zakupy produktów. W drugim sposobie proponuje się odbiorcom zwiększony czas egzekwowania należności, czyli wydłużenie okresu kredytu kupieckiego, przy dotychczasowej cenie sprzedaży produktu, ale z koniecznością zwiększonych zakupów przez odbiorców. Oba sposoby wymagają więc posiadania wolnej zdolności produkcyjnej i akceptacji przez odbiorców zaproponowanych rozwiązań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies