Artykuł jest szkicem modelu relacji pomiędzy dwoma rodzajami działalności organizacji – wywiadem gospodarczym i public relations. Pierwszym krokiem analizy wzajemnych stosunków jest przegląd definicji omawianych pojęć. Następnie ukazano hipotetyczne relacje wywiadu przemysłowego i public relations wraz z przewidywanymi skutkami. W konkluzji postuluje się równowagę pomiędzy tymi dwoma działalnościami.
The article outlines the model of relations between the two types of an organisation’s activities: economic intelligence and public relations. The first part of the mutual relations analyses is the review of the definitions concerning those two notions. Furthermore, the article presents the relations between industrial intelligence and public relations, along with the foreseeable effects. In the conclusion the balance between those two activities is suggested.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00