Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Propozycja modyfikacji modelu satysfakcji studenta oraz jej wpływu na wyniki osiągane przez szkołę wyższą

Tytuł:
Propozycja modyfikacji modelu satysfakcji studenta oraz jej wpływu na wyniki osiągane przez szkołę wyższą
Proposal for modifying model of student satisfaction and its influence on results achieved in higher education
Autorzy:
Ryńca, R.
Kuchta, D.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/348007.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Tematy:
satysfakcja studenta
model satysfakcji studenta
szkolnictwo wyższe
student satisfaction
student satisfaction model
higher education
Źródło:
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. T. Kościuszki; 2011, 2; 323-332
1731-8157
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niż demograficzny, mobilność studentów, wzrastająca rola konkurencji na rynku usług edukacyjnych sprawiły, iż szereg uczelni, chcąc utrzymać dotychczasową liczbę studentów, zaczęła zwracać szczególną uwagę nie tylko na jakość oferowanych usług dydaktycznych, ale także na szereg czynników istotnych z punktu widzenia satysfakcji uczestników studiów. W literaturze przedmiotu można spotkać się z wieloma modelami satysfakcji studentów. Jednym z nich jest model zaproponowany przez J. Douglasa, R. McClellanda i J. Davisa. Przedstawiony model satysfakcji z punktu widzenia różnych kryteriów, mimo że wydaje się interesujący, według autorów artykułu mógłby być uzupełniony o nowe czynniki. W artykule przedstawiono propozycję modyfikacji modelu satysfakcji studenta oraz jego wpływu na wyniki osiągane przez szkołę wyższą.

Increasing competition has brought about a change in the way higher education institutions are managed. Numerous universities have recognised the need for marketing the management of their organisations and concentrating their efforts on student satisfaction. There is plenty of research on student satisfaction in the literature. J. Douglas, R. McClelland and J. Davis’s model is the best-known. The article presents a modified model of student satisfaction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies